REJESTR UMÓW – NOWE OBOWIĄZKI OD 1.07.2022r. W SEKTORZE FINANSÓW PUBLICZNYCH !!!
1. PODSTAWA PRAWNA, FORMA, DATA WEJŚCIA W ŻYCIE CENTRALNEGO REJESTRU UMÓW.
2. Co to jest CENTRALNY REJESTR UMÓW – KTO GO BĘDZIE PROWADZIŁ OD 01.07.2022R.?
3. Umowa jako informacja publiczna, umowy które MAJĄ podlegać udostępnieniu – CO Z UMOWĄ O PRACĘ, ZLECENIAMI?
4. ZAKRES informacji o umowach jednostki sektora finansów publicznych zawartych w CRU – CO WPISYWAĆ/JAKIE DANE ZAMIESZCZAĆ W CRU?
5. Od kiedy obowiązuje nakaz wpisywania umów do Rejestru – CZY OD 01.07.2022/CZY OD 01.01.2022R.?
6. Jakie umowy publikowane BĘDĄ w CRU (próg kwotowy – 500ZŁ BRUTTO/NETTO????, zmiana umowy, uzupełnienia w treści umowy.
7. TERMINY NA DOKONYWANIE WPISÓW W REJESTRZE UMÓW.
8. SANKCJE KARNE ZA NIEDOPEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW!!!
9. ZASTRZEŻENIA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH DO CENTRALNEGO REJESTRU UMÓW – CO Z WPISYWANIEM KWOTY WYNAGRODZENIA Z UMOWY????
10. Kto w jednostce sektora finansów publicznych odpowiada za prowadzenie CENTRALNEGO REJESTRU UMÓW?
11. OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA DOKONYWANIE WPISÓW – CZY POSIADAĆ DODATKOWE UPOWAŻNIENIE?
12. PO CO TO WSZYSTKO/CZY TO MA SENS???? KONSULTACJE/PYTANIA.