Szkolimy od 1990 r.
Konsulting-Edukacja
JACYNO I MODZELEWSKI Sp. z o.o.

Szkolenia marketing i sprzedaż

Lokalizacja

Instruktorzy z wieloletnim stażem zawodowym, którzy stale podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, są w stanie w sposób ciekawy, syntetyczny i jednocześnie przystępny przedstawić – w trakcie jednego dnia szkolenia – kwestie najistotniejsze dla sektora marketingu i sprzedaży. Spotkania z uczestnikami szkoleń rachunkowych, finansowych oraz dotyczących prawa pracy zawsze opieramy na autorskim programie, który stale aktualizujemy – wraz ze zmieniającymi się przepisami.

W szczególny sposób pragniemy zachęcić do udziału w szkoleniach związanych z szeroko rozumianym marketingiem i sprzedażą, czyli działaniami biznesowymi opartymi na bezpośrednim kontakcie z klientem. Naszym celem jest pogłębianie świadomości prawnej uczestników seminariów, jak również wskazanie im na podstawowe narzędzia prawne, pozostające do ich dyspozycji w poszczególnych sytuacjach. Dbamy o to, by forma naszych szkoleń pozwalała na wieloaspektowe spojrzenie na tak podstawowe zagadnienia, jak chociażby windykacja czy reklamacje. Nasi instruktorzy, dzieląc się swoim doświadczeniem, z chęcią odpowiadają na pytania zgłoszone przez uczestników kursów.

Windykacja

Wyjątkowe szkolenia wyjazdowe, które skupione są na tematyce i zagadnieniu windykacji, dedykowane są zarówno handlowcom, mającym bezpośredni kontakt z trudnym klientem, jak również osobom odpowiedzialnym za prowadzenie spraw księgowych. Seminaria prowadzone przez naszych instruktorów pomagają w wypracowaniu efektywnego modelu współpracy z klientem. Systematyzują wiedzę oraz rozstrzygają wszelkie niejasności, które mogą się pojawić tak na etapie zawierania umowy z klientem, jak również w trakcie windykacji telefonicznej.

Reklamacje

Jedną z naszych propozycji szkoleniowych, skierowanych w stronę pracowników sektora handlowego oraz działów obsługi klienta, są seminaria poświęcone tematyce reklamacji. W trakcie ich trwania podejmowane są kwestie prawne, ze szczególnym uwzględnieniem praw konsumenta. Instruktorzy, bazując na własnym, wieloletnim doświadczeniu zawodowym, dzielą się także wiedzą z zakresu prowadzenia negocjacji z klientem składającym reklamację. Zwracają także uwagę na możliwość wykorzystania kompetencji miękkich.

Lokalizacja

Dostępne szkolenia

Administracja, Samorząd, Oświata

Statut Szkół I Placówek Oświatowych

Termin: 13.11.2017
Miejscowość: Zielona Góra
Wykładowca: Kuśmierczyk Małgorzata
Cena netto: 390,00 zł (360,00 zł za kolejną osobę)
Administracja, Samorząd, Oświata

Profesjonalny Sekretariat w Twojej firmie

Termin: 13.11.2017
Miejscowość: Zielona Góra
Wykładowca: Kuśmierczyk Małgorzata
Cena netto: 390,00 zł (360,00 zł za kolejną osobę)
Administracja, Samorząd, Oświata

Profesjonalny sekretariat w Twojej firmie

Termin: 14.11.2017
Miejscowość: Wrocław
Wykładowca: Kuśmierczyk Małgorzata
Cena netto: 440,00 zł (390,00 zł za kolejną osobę)
Termin: 16.11.2017
Miejscowość: Zielona Góra
Wykładowca: Jan Dytko
Cena netto: 390,00 zł (360,00 zł za kolejną osobę)

Program lojalnościowy

Zapraszamy do wzięcia udziału w naszym programie lojalnościowym. Założenie konta pozwoli Państwu zbierać punkty, za które będzie można uzyskać rabat na kolejne szkolenie, darmowy kurs lub odebrać nagrody.

Dowiedz się więcej
Informacja o plikach cookies

Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij